Dekorativní kosmetika na cesty / 2018

Krásný večer všem!
Jelikož se nám poslední dny hezky otepluje, nastává ideální čas na cestování. Dneska bych se vámi ráda podělila o moje zkušenosti s kosmetikou při cestování a ukázala moji cestovní taštičku ve dvou verzích - taštička když jedu k moři a když jedu za památky a do měst. Tak se na to pojďme podívat :)

Když cestují k moři, netahám s sebou zbytečné produkty navíc. Když letíme nic, kromě balzámu si s sebou do letadla neberu. Většinou si s sebou beru nějaké pořádně bláznivé, barevné linky a to především od NYXu. Skvělé na opálené kůži jsou také nějaké metalické linky. Konkrétně tyto jsou od Dermacolu. Řasenka je lepší voděodolná. Já nemám voděodolnou, ale táto od L´orealu  Paradise Extatic je prostě boží. Co se týče makeupu, mám tu tento světoznámý makeup/korektor také od Dermacolu. Pokud jdu večer do města a chci zakrýt jen malé nedokonalosti, skvěle to poslouží. Kdybych chtěla být blázen a nanést vrstvu makeupu, můžu použít ten stejný produkt. Je totiž neuvěřitelně pigmentovaný. Pudr je asi klasika, bez které se neobejdu nikde a nikdy. Rozjasňovač není potřebnou položkou na seznamu, ale já ho miluji. Balzám na rty s SPF. Asi jedna z nejduůežitější věcí, bez které bych se opravdu neobešla.





Když jedu za památkami do města, beru si s  sebou většinou víc věcí. Ráda si vyhraju s očními stíny. Neberu však nějaké bláznivé barvy jako k moři, ale spíše nude malou paletku. Tahle konkrétní od Too Faced Chocolate Chip, jeúplně úžasná. Vytvoříte s ní look na den i na večer, na nějakou akci. S tím se pojí i báze pod oční stíny, díky které stíny celý den drží tam, kde mají. V tatštičce nesmí chybět jak černé voděodolné linky, tak i řasenka. Přesouváme se na tvář. Tam jsem vyměnila Dermacol makeup za Catrice makeup, který je skvělý a opět se s ním mohu spolehnout na celý den. Pudr opět nesmí chybět. Ne vždy si ale s sebou beru bronzer. Proto jsem si vybrala trošku tmavší tvářenku, která zastane obojí. Rozjasňovač opět enní nutností, protože můžete využít i třpytivý stín z paletky. Co se týče obočí, tam už nějakou dobu používám úžasnou tužku na obočí od Catrice a bezbarvý gel. Balzám na rty opět nutnost. Když chci opravdu vypadat, sbalím si i nějaké rtěnky, Většinou vybírám nude barvy a hlavně pořádné držaký, na které je spolehnutí.  Co se týče štětců je to na vás. Zkuste si nabalit ty víceúčelové, oboustranné, ale hlavně toho netahejte moc.




Tak to je vše. Nechala jsem vás nahlédnout do mé taštičky na cesty :) Vy mi dolů do komentářů napište, jaké jsou vaše nezbytnosti na cesty ♥ 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky