Catrice - The ultimate chrome eyeshadow palette

Ahoj,
přeji Vám krásný jarní den. Venku dnes svítilo sluníčko a to je ideální příležitost na to, vytáhnout nějaké třpytivé stíny na oči a po řádně rozjasnit naše tváře. Proto si dneska něco povíme o velice vyvedené paletce od Catrice.


Paletku seženete snad v každé drogérii, kromě Tety. Cena se všude pohybuje kolem 140 Kč. Paletka obsahuje celkem 12 stínu. Všechny jsou (jak jste si asi všimli) třpytivý. To znamená, že pokud s touto paletkou chcete cestovat, určitě doporučuji nějakou základní paletku, s nahými matnými stíny.
Co se týče stínu, jsou krásně máslový a skvěle se s nimi pracuje. Při práci na oku neopadávají a pokud je jako já chcete používat na tváře, jako rozjasňovač, dají se skvěle vrstvit. Takže s nimi uděláte přirozený lesk, i velkou diskokouli jako mám na fotce já.
S touhle paletkou jsem maximálně spokojená. Je to asi jedna z nejlepších v drogérii, troufám si říct. Nejraději používám ten bílý nahoře a první  3 ve spodní řadě.




Na fotkách můžete vidět přirozený look, který jsem vytvořila pomocí této paletky a matného stínu. Prvně jsem použila 4 stín ze spodní řady (zlatý). Potom jsem použila ten bronzový, do vnějšího koutku oka. Vše jsem rozblendila matným světle hnědým stínem. Jako rozjasňovač jsem použila 3 stín ze spodní řady. Použila jsem ho jak do vnitřního koutku, tak po obočí a na lícní kosti.





Paletku teda můžu jenom doporučit. Za málo peněz hodně muziky! ♥


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky