Spotřebováno léto/podzim 2017

Krásný nový rok všem!
Hned ze začátku jsem tu pro vás se článkem a se spotřebovanýma produktama za léto a podzim roku 2017. Možná tu není úplně vše, protože se čas od času stane, že prostě něco vyhodím a neuvědomím si to. Ale i tak tu něco málo mám, tak se na to pojďme společně podívat.


Vlasy
Spotřeba mých šampónů a kondicionéru není tak velká. Není to tím, že bych si neumývala vlasy, ale mně hold stači si vlasy umývat jen 2x do týdne. Používám jen značku Syoss, která mi už tak dobrý 4 roky vyhovuje. Vlasy jsou po nich lesklé a v mém případě i pěkně kudrnaté. Používám řadu pro barvené vlasy a někdy s keratinem. Obojí mi zaruší lesk a pěkné kudrlinky.


Pleť
Co se týče pleti, zkoušela jsem nové ubrousky z DM s aktivním uhlím. Byly celé černé a trošku hrubé, takže působily trošku jako peeling. Mne ale musím říct že vyhovovaly. Má to být limitka, takže nevím, jestli jsou ještě k dostání. Odličovací voda Dermacol za mě nic moc. Moje Mixa si prostě drží své první místo. Ta Dermacol odličovala sice pěkně, ale dle mého se mi po ni zhoršila pleť. Potom jsem také používala čistící vodu od Aknelotu. Měla jsem ji snad po 2. nebo po 3. a nemůžu si na ni stěžovat. Krásně čistí, přijemně pálí, takže máte pocit že něco dělá. Opravdu palec nahoru. Co se týče krému od Neutrogeny, u něj jsem tak 50/50. Hydratuje hezky a nezanechává žádný mastný filtr. Ale mám pocit že se mi po něm trošku zhoršovala pleť. Mamce ale moc vyhovuje, takže bych ho možná spiše doporučila pro starši lidi než jsem já.



Vzorečky
Asi jste si mohli všimnout převahy vzorečků kondicionérů od Syossu. Jsou stejné jako ten velký kondicionér, který jsme vám ukazovala nahoře, ale i tak mam pocit že tenhle mi dělá hezčí vlasy. Mamka je vždycky má u barvy na vlasy a jí to nevyhovuje, takže ji to vždycky vezmu.
Potom můžete vidět masku na obličej ze stejné kolekce, jako byly ty ubrousky. Maska byla příjemná, byla to skvělá relaxace, ale upřímně nemůžu říct, jestli to mělo nějaký výsledek. Ale co můžu říct že pleť byla po ní hezky hydratovaná.
To stejné můžu říct i o gelu od Ryoru s kys. hyaluronovou. Taky jsme neviděla žádný výsledek, ale co bych taky očekávala po trošce ze vzorečku. 

Deodoranty
Mám tu tyto dva deodoranty a oba od Dove. Ten více nalevo je normální stick, který voněl jako hruška. Vůně byla nádherná, ale nechával stopy na oblečení. Ten druhý je klasický sprej, který voněl jako grapefruit a lemongrass. Byl příjemný a vůně vydržela poměrně dlouho. Nejraději mám stejně ten modrý deodorant, co voní jako typické Dove mýdlo ♥


Pěče o tělo
Konkrétněji tu mám dva krémy na ruce.Ten od Oriflame voněl moc pěkně, hezky hydratoval, ale ruce byly po něm hrozně ulepené. Ještě tam něco zbylo ale krém už byl zdrclý a už tak hezky nevoněl. Za to krém od Yves Rocher, to byla jiná liga. Sice to byl jen malý vzoreček, ale nádherně voněl jako kokos a hlavně perfektně hydratoval a ruce byly vyživené po dlouhou dobu. Určitě po něm mrkněte!


Dekorativní kosmetika
Začneme hned zleva. Můžete vidět můj nejoblíbenější makeup od Catrice HD liquid coverage. O tomto makeupu jste museli slyšet jak u mě, tak u jiných blogerek. Potom moje milovaná konturka od Trend It Up z DM drogérie. Mám doma už druhý balení, ale i to už začíná docházet . Ale určitě plánují článek o konturkách. Řasenka od Miss Sporty nebyla vůbec špatná. Pravda trošku slepovala a jak začala vysychat už to s ní bylo horší a i kartáček byl trošku tvrdší a ostřejší, ale řasy dělala pěkný. Brow Drama od Maybelline byla pro mě skvělá. Kartáček má do kulata a obočí hezky pročesal a zabarvil, ale moc nezafixoval. A poslední je moje největší láská, korektor os Catrice camouflage. Bylo to asi 3 balení co mám a zítra jdu  pro další!



Tak to je pro dnešek vše. A co vy. Co jste nejvíce za toto roční období spotřebovali? ♥

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky