Co jsem dostala na Vánoce 2K17 ♥

Ahoj ♥
Vítám vás zpět na mém blogu. Vánoce už jsou skoro za námi a na dveře klepe rok 2018. O tom ještě napíši samostatný článek. Vánoce jsem si snad jak každy rok užila a za všechny dárky jsem neskutečně vděčná  ♥. Tento článek nepišu proto abych se vychloubala, ale abych Vám mohla i některé věci doporučit nebo dát tipy třeba na knihy. Tak čtěte dál!




Motivační diář od Cup Of Style pro rok 2018

Na tenhle diář jsem už dlouho koukala až se mi nakonec objevil pod Vánočním stromečkem. Musím říct že za celý život mi pod rukou prošlo spoustu diářů a tenhle je nejlepší, co jsme kdy měla. Holky myslely uplně na vše, co se diáře a jeho uspořádání týče. Určitě to stojí za to! 



Too Faced - Chocolate chip paletka

Další věc o které sním dlouho. Paletka je nádherná, skvěle sestavená, takže se všechny barvy hodí k sobě. Tím jak je malá a tím že zde najdete  přirozené matné stíny, leské světlé i tmavé stíny i černou, tak je naprosto vhodná na cestování. Určitě chystám článek o této paletce! Sama jsem na ni zvědavá.




Potom tu mám spoustu knih. Ani jednu jsem nečetla, ale určitě vám dám vědět jak se mi libily. Jedinou knihu, kterou můžu doporučit už teď je Milk and Honey. Je to poezie a kamarádka mi říkala, že si z té knihy hodně odnesla. Takže určitě po ni mrkněte!

Lékárník z Osvětimi - Patricia Posnerová



Všechno, úplně všechno - Nicola Yoon

Milk and honey - Rupi Kaur


Jediný muž - Andrew Gross



Sešity PSP 
Prostě typický dárek pro chemika jako já. Sešit s periodickou soustavou prvků ♥


Kalendář Minnie ♥

Za pár dni mi sice bude 18, ale uvnitř jsem stále ještě malé dítě.


Kosmetika

Dostala jsem také nějakou kosmetiku. Třeba těhle 9 nádherně voňavých bomb do vany, luxusně voníci odlakovač od Yves Rocher nebo krásny Eos, co hydratuje a dodá rtům barvu a lesk ♥


No a taky nesměji chybět doplňky a oblečeni. Já dostala dvoje rifle, co jsme s mamkou zkoušely. Ty bez potisku jsou z Lindexu a ty s kytkami a dírami jsou z C&A. Kabelka je z CCC.
Ze všech dárků mám neskutečnou radost ♥




A co vy? Co Vám Ježíšek nadělil? ♥

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky