Oblíbenci za měsíc červenec 2017

Ahoj ♥
Červenec utekl jako voda a první měsíc prázdnin je za námi. Nezoufejte protože tu máme ještě stále jeden měsíc před námi :D Dnes jsem tu proto, abych Vám tradičně jako každý měsíc ukázala své oblíbence, co jsem za červenec nejraději nosila, četla nebo dokonce i poslouchala.





Jako první bych začala s oblečením. Teď jsou všude velké slevy a výprodeje. My s mamkou rychle před odletem na dovolenou zabrousily do H&Mka, kde měli hooodně velké výprodeje. Vždycky jsem hrozně chtěla rifle do pasu s nášivkama, ale jsou většinou drahé nebo tomu materiálu se nedá říkat riflovina. Ani nevíte jak veliké štěstí, ale hlavně jak velikou radost jsem měla, když jsem tam našla přesně tyto rifle za skvělou cenu 400 Kč. Byly zlevněný z 900 Kč myslím. Když jsme si je zkoušela, byla jsem furt v rozpacích.. jestli ano nebo ne. Nakonec vůbec nelituju toho, že jsem si je vzala, protože když bylo chladněji, nenosila jsem nic jiného.


Další oblíbenost je doplněk.Je to stříbrný řetízek a na něm je půlka srdce. Bohužel od přítele není, protože žádný není . Je to dárek, který jsem dávala mojí nejlepší kamarádce, se kterou se znám už skoro 8 let. Dávala jsem ji ho k jejím 17 narozeninám, které měla 27.7. Dárek ji udělal velkou radost a to udělalo zase radost mě. Já mám půlku srdíčka s nápisem forever, ona s friends ♥


Teď hurá ke kosmetice. Jako první tu mám paletku, o které jste u mě na blogu určitě už četli a viděli s ní i tutoriál. O které paletce mluvím? O Catrice The Nude Blossom. Tutoriál + recenzi si můžete přečíst ZDE. Jelikož bylo teplo, tak se mi nechtěly vymýšlet nějaké složité kreace na očích. Tahle paletka je opravdu velice přirozená a nenápadná, takže práce s ní byla rychlá a dokázala krásně projasnit oči.! Prostě ideální na horké letní dny ♥


Pokračovat budu dál s kosmetikou. Mám tu možná pro některé z Vás nudný kousek. Je to tužka na obočí od Essence. Je ořezávací a skvěle se s ní pracuje. Já si obočí nekreslím moc. Jen mám na obočí určité mezery nebo místa kde je světlejší nebo neroste. Tam to jen trošku, ale opravdu trošku a nenápadně dokreslím. Jediný mínus je to, že tužka má červený podtón a já bych spíš potřebovala šedý. Ale když se pak rozčeše, není to poznat. Za 50 - 60 Kč určitě doporučuji!


Poslední věc, co se kosmetiky týče. Mám tu dva produkty na rty. První je naprosot dokonalý balzám na rty Baby Lips Sport od Maybelline, který jsem v DM kupovala ve výprodeji za 35 Kč. Voní po třešních a je lehce zabarvený do červena, ale jen trošku. Nádherně hydratuje a mé věčné suché a popraskané rty hezky vyživí a jsou po něm hezky jemné a hladké. Palec nahoru!
Jako další produkt na rty tu mám rtěnku. Tahle je konkrétně od značky Gosh a já ji kupovala přes mé oblíbené Notino. Cena byla 139 Kč. Jelikož si rtěnku netroufnu koupit předtím, než si na ní nepřečtu nějaké ty recenze, tak jsem si o ní hodně četla a jelikož byla vychvalována, šla jsem do ní. Mám konkrétně odstín 002 MATT ROSE. Na rtech vydrží tak 2-3 hodiny a s konturkou tak 4-5. Pak je potřeba přetřít. Podle mě je toto skvělá rtěnka a já mám určitě v plánu koupit další odstíny. Na rtech je příjemná, nevysušuje a skvěle se nanáší! ♥



Baby Lips Sport UV 20


Gosh Matte Lipstick - 002 Matt Rose



Teď už se přesuneme ke knize, kterou tu mám. Určitě ji hodně z Vás bude znát, protože je to povinná maturitní četba. Je to konkrétně Krysař od Viktora Dyka. Kniha se mi moc líbila a jsme ráda že jsem si ji vybrala jako jednu z mnoha knížek na maturitu. Určitě i když už máte po maturitě nebo ji nebudete potřebovat, doporučuji přečíst! 


No a na závěr tu mám tentokrát písničky. Teď se poslední dobou docela vyšvihl Macklemore. Bože jak já miluju jeho tvorbu. Hodně jsem poslouchala Glorious, Wednesday Morning, Drug Dealer a nedávno vydaná Marmalade. Určitě doporučuji si ho najít na YouTube, protože. Klobouk dolů co všechno překonal a zvládl!







Tak to by bylo pro dnešek vše! Vy mi dejte dolů do komentářů vědět, jaký oblíbený kus oblečení jste v červenci nosili Vy ♥















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Letní nákupy - PRIMARK

Péče o moje kudrnaté vlasy aneb ze života kudrnovlásky